Veel gestelde vragen over de webshop
Op deze pagina vind je antwoord op veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij NovaSkin?
In de webshop ga je naar het product dat je wilt bestellen, selecteer je het aantal dat je wilt ontvangen en voeg je ze toe aan je winkelmand. Als je klaar bent, kun je de geselecteerde producten afrekenen in de winkelmand.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer je bestelling voor 14.00 uur wordt geplaatst, is het in principe de volgende werkdag in huis. Bestel je boven een waarde van €75,- dan is de verzending gratis.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de bestelling geplaatst is. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres dat je bij de contactgegevens hebt ingevuld.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
De producten worden verstuurd via PostNL.
Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?
Mocht je bestelling niet kloppen, neem dan even contact met ons op. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@novaskin.nl / 06-81141049).
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
Je kunt een geplaatste bestelling niet meer aanpassen of annuleren als deze is geplaatst.
Ik ben niet tevreden over de werking van de producten die ik heb gekocht, wat moet ik nu doen?
Ben je niet tevreden over de werking van je producten? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Samen kunnen we bekijken wat een mogelijke reden of oorzaak kan zijn en zoeken we naar een passende oplossing. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@novaskin.nl / 06-81141049).
Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
Geen probleem! We beantwoorden al jouw vragen graag. Neem gerust contact met ons op. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@novaskin.nl / 06-81141049).