Skip to content

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Anastasia Beverly Hills gecertificeerd      Image Skincare gecertificeerd      Professionele huidscan      Webshop met gratis verzending & verrassing

Vragen over je bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij NovaSkin?

In de webshop ga je naar het product dat je wilt bestellen, selecteer je het aantal dat je wilt ontvangen en voeg je ze toe aan je winkelmand. Als je klaar bent, kun je de geselecteerde producten afrekenen in de winkelmand.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer je jouw bestelling voor 15.30 uur plaatst, dan zorgen wij ervoor dat deze de volgende werkdag bij jou thuis wordt bezorgd.


Hoe ontvang ik mijn factuur?

De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de bestelling geplaatst is. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres dat je bij de contactgegevens hebt ingevuld.


Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

De producten worden verstuurd via PostNL.


Wat gebeurt er als een product niet bij ons op voorraad is?

Wanneer een product niet op voorraad is, staat dit in de webshop aangegeven. Toch kan het een keer voorkomen dat een product niet meer op voorraad is, terwijl dat niet in de webshop stond aangegeven. Dit komt dan omdat er die dag veel bestellingen van hetzelfde product zijn geweest.

In dat geval loopt je pakket twee a drie werkdagen vertraging op, omdat de voorraad in ons magazijn eerst weer moet worden aangevuld. In dat geval nemen we altijd even (telefonisch) contact met je op om te kijken naar een passende oplossing.


Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?

Mocht je bestelling niet kloppen, neem dan even contact met ons op. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur (direct contact opnemen / info@novaskin.nl / 06-81141049).


Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?

In principe kun je een geplaatste bestelling na 15.30 uur niet meer aanpassen of annuleren in verband met aanlevering bij PostNL. Wanneer je wijzigingen voor 15.30 uur doorgeeft via een mail of telefonisch, kunnen we samen een oplossing zoeken of nog een aanpassing maken. Is het toch na 15.30 uur? Neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op!


Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?

In onze retourvoorwaarden kun je precies vinden hoe je je bestelling kunt retourneren.


Ik ben niet tevreden over de werking van de producten die ik heb gekocht, wat moet ik nu doen?

Ben je niet tevreden over de werking van je producten? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Samen kunnen we bekijken wat een mogelijke reden of oorzaak kan zijn en zoeken we naar een passende oplossing. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur (direct contact opnemen / info@novaskin.nl / 06-81141049).


Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Geen probleem! We beantwoorden al jouw vragen graag. Neem gerust contact met ons op. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur (direct contact opnemen / info@novaskin.nl / 06-81141049).

Scroll To Top